vrijdag 7 december 2018

Naar Luik

Het was dus een dagje uitgesteld maar vandaag is het ervan gekomen: we gaan naar Luik. Dat is dus een rustig dagje, waarin in vooral dingen opruim, opeet, klaar zet of weggooi. Nog even wat papieren printen (ja ik ben nog van het papier) en na wat lezen en een beetje spelen gingen we dan op weg.
In de trein heb ik zitten lezen, omdat volgende week de leesclub dat boek behandelt. Zonder woordenboek weliswaar, maar het gaat me al beter af, ik ken de meeste woorden.

Op het station Luik aangekomen was Jantine er nog niet, die was nog aan het werk, dus we installeerden ons in het hotel en knapten ons een beetje op. Al snel daarna konden we met Jantine aanschuiven in Concordia, een restaurant waar we heerlijk hebben gegeten. Ik gaf Jantine mijn bronzen Finse armband uit de winkel van Kunst en Ambacht, die 30 jaar geleden nog bestond. Hij paste precies bij haar. We maakten afspraken voor de volgende dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten