maandag 12 november 2018

Zakkendrager

Na een rustig dagje, met huishoudelijke klussen en een boswandeling, ging ik uit eten met Tycho. Als lokaal had ik de Zakkendrager gekozen, het midden houdend tussen een eethuis en een wat chiquer restaurant. Ligt ook mooi tussen zijn huis en zijn werk, dus direct na zijn 9-urige werkdag ontmoetten we elkaar.
Tot mijn plezier was de oude vrolijke Tycho mijn tafelgenoot. Hij had een weekend in de bossen rondgehangen, in de buurt van Ramstein, met vriendin, hond en haar familie en dat had hem zichtbaar goed gedaan. En na de jaarwisseling staat er een nacht sterren kijken op het programma. Helemaal goed!
We kletsten bij en maakten een nieuwe afspraak. Daarna ging ik naar Eef waar we samen verder babbelden en nagenoten van ons weekend in Antwerpen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten